första dagen

Har haft min första dag på praktiken idag, och den har varit riktigt nice! Har gjort riktigt mycket så är ganska trött nu.. Ligger i sängen och kollar BB Sen ska jag upp och trimma Annie i ridhuset med lite småhinder och bommar tänkte jag.

Har ridit Zeb på fm tillsammans med dem som jobbar, vi red ut och galopptränade.
Senare fick jag rida en häst som heter Nice och gick falsterbo förra året, hon var ganska kul men hoppas på att få rida henne på bana någon gång senare. 

Har hjälpt Katta hoppa en häst, 5-åring hingst som var superfin. Tydligen bättre idag än vad han brukar, men riktigt fin. Har även fixat lite i lastbilen till helgens tävlingar. Sedan skulle Fetcher lämna sperma så fick vara med då.
Fina Fetcher N.


Ne dags att rida :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0