Annie Lennox

Emmas Häst
Annie är en gammal dam med extrem vilja, ibland bra ibland dåligt. 
Hon är född -95 och är e:Helwan-Dragon. 166 i manken.

Jag har haft henne sen slutet av sep 2011. Hon har tidigare tävlat upp till 140 med vinster & plac mestadels med Sandra Carlsson (som nu rider hennes halvbror Thunderball).
Annie har även fått två föl, en valack -08 e:Cardento som nyss är såld och ett sto -10 e:Caressini L. Hon är även betäckt 2 till gånger men tog sig inte(varav en gång med Plot Blue). Eftersom hon inte tog sig nu så lånade ägaren Susanne Schelin ut henne till mig. Vilket jag är superglad för!
Hon är väldigt speciell för hon har ett temprament som bara gör det hon vill.. Så man får ta henne på rätt sätt.
Tanken är att vi ska ut på tävlingsbanorna igen snart. Och att jag ska lära mig massvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0