Thoreb cup

Sitter i lastbilen nu och lyssnar på bra musik. Ska strax gå ner och fodra pollarna.
Vi är som sagt på tävling nu, thoreb cup på öland. Har med oss åtta hästar och är bara två hästskötare så lite stressigt blir det ibland.
Hästarna har gått godkänt allihopa ännu. Idag vann Fazit 140 och Fetcher kom 3a i 140. Toppen kom 4a i sin start idag. Hubba satte sin andra nolla till falsterbo igår, idag blev det ett ner.

Aja, jag trivs fortfarande,börjar bli lite trött på mornarna nu, inte så konstigt kanske då jag jobbat ca 07-17 eller 18 varje dag. Sedan har jag ju mina med. Mina fina pollar somm gör framsteg! Grymt tävlingssugen nu!

Lika bra att sluta skriva då jag bara svamlar..

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0