Hemma för ett tag.

Nu sitter jag hemma i mitt hus på Öland igen. Kom hit på torsdagskvällen efter tre riktigt bra veckor hos Katta.
Har fått rida massor, som mest red jag sju hästar på en dag. Har även fått sommarjobb där!
Ska dit igen efter falsterbo då jag vill vara ledig lite med :)

Igår tränade jag med Zeb för Mats på morgonen, vilket gick bra. Han tyckte både han och jag utveckalts mycket sedan jag fick Annie. Hoppade bana då jag inte gjort det på länge, och oj vad lätt det kändes! 
Imorgon ska Zeb på tävling i torestorp, ska hoppa 115 och 120. Lite kul då det är ackumulator i 120, vilket jag aldrig hoppat innan. Men det ska nog gå. Målet är att bara ta mig runt båda klasserna, rida som jag ska och få till känslan!

På måndag ska Annie tränas för Mats och på tisdag åker vi till Susanne & Jenny i skåne igen. Sen åker jag hem och firar midsommar hemma, och på måndagen bär det av till skåne igen. Detta för att mina päron ska till Irland i några veckor och dem åker på torsdag.

pappa tog en liten halv söt bild igår påväg in från hagen.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0