Glömde..

Haha jag har helt glömt bort bloggen nu! Kom på igår att jag kanske borde höra ett inlägg?

Sitter i Svantes lilla lastbil nu på väg till hans gamla gård och mocka ut dom sista boxarna :) har ridit två fin fina hästar varav en har gått världscupen!

Har haft en riktigt toppen helg!! I lördags så hade vi cykel fest! Hade jätte kul!! Va lite jobbigt att cykla bara, cyklade i uppförsbackar i ca 6 km sen va vi och bada tunna och grillade :) det gick lite fortare hem ;) skulle haft efter fest hemma hos mig men min kära syster hade låst dörren och somnat så några drog men jag, Alexander och gabbe somnade typ på studsmattan! Låg la fät över 1 timme iaf :P sen åkte gabbe hem medan jag och Alex sov i husvagnen som var svin kall :S men kunde sova iaf ;)

Ska försöka uppdatera mer!!
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0