Död

Orkar inte blogga så blir ett kort inlägg med lite mer bilder istället, kom precis ut ur duschen. Har varit i full gång ( och då menar jag full gång) hela dagen! red tre hästar hos Svante, mocka osv. Hem och direkt ut i stallet och red Catatonia sedan Harry direkt efter 😊 blev en tur i skogen med båda! Fixade lite i stallet sen när jag kom in vid 20 i 8 stod maten på bordet, hällde i mig massa och sen gick och duscha, ligger nu död i sängen och lyssnar på musik på högsta volym! 👍

Om jag orkar ska jag försöka ta mig till antingen andre och säga hejdå, han åker till Tunisien imorgon den jävlen 😉 eller så drar jag och kollar fotboll hos gabbe. Men det lutar mot att jag snart somnar i min säng..

/Amanda 💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0