tvåtusentolv

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att det är nytt år.
Tiden går så sjukligt fort!
Jag menar nu är min junior tid slut och jag börjar istället min young rider tid.
Min lilla plutt som var sex när jag köpte han har nu fyllt hela åtta år, Annie har jag inte haft länge men hon är nu ett helt år äldre och har blivit sjutton. Ja fy sjutton!

Och om man nu inte bara ska prata hästar, så väldigt många utav mina kompisar fyller hela 20 år iår, jag fyller 19 och min klass fyller 18. Det var inte länge sen man sprang runt och var glad för att man fyllt 15 och fick köra moppe, nu får jag köra bil (om jag bara tar körkortet någon gång).
Nu är jag är myndig och får göra vad jag vill, utom alla saker det är 20 års gräns på.
Ne tiden går för fort. Jag är inte gammal än, men jag tycker man lär sig att uppskatta varje dag mer nu faktiskt. Innan var det bara vilken dag som helst. Nu är det mer en dag att göra något nytt på.

Som vi fick lära oss i Måndags på pedagogiskt ledarskap, "jag kan, jag vill, jag vågar".



/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0