något att se fram emot

Har man saker att se fram emot så brukar tiden gå mycket fortare och allt känns lättare.
Aldeles för snart börjar skolan igen, min sista termin i tvåan.
Stora saker att se fram emot denna termin är först och främst Avicii i februari sedan har vi, SM i hoppning som Flyinge arrangerar nu på våren, Flyinge Future cup som är i slutet av terminen och det bästa praktiken i tre veckor precis innan sommarlovet. Längtar så jag kan dö. Är så sjukligt skoltrött just nu så ser fram emot det att få komma ut och göra det jag gillar mest och vill hålla på med i framtiden.

Sen har jag såklart massa saker att se fram emot med mina hästar med. Ska ju ut och tävla en massa denna termin tänkte jag. För nu är ju båda hästarna helt igång och vill ut och hoppa.
Har lite tävlingar inplanerade och massa del mål för att ta mig dit jag vill i slutet utav året. Jag ska planera upp i detalj hur jag ska göra för att lyckas. Man får satsa och prioritera, ge sitt bästa och analysera utav sina svagheter för att bli bättre. Varje dag är en ny dag, en ny chans att lyckas.

Så ta vara på alla bra stunder och hitta saker att se fram emot!

Lille ponnyn


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0