Vår känslor

Har vart en riktigt bra dag idag! Gick upp och släppte ut fyrbeningarna och sen cyklade till gymmet där jag va i nästan 1 1/2 timme! Simon och gabbe var där oxå :)

Gav mig ut på en runda i skogen på Catarina idag och det gick av bara farten kan jag säga!! Hon var som en tickande bomb hela vägen och så var jag tvungen att vända för isen och då exploderade hon ;) haha tog nog 200 meter innan jag fick stopp på henne och det var inte ens jag utan en backe... Tur hon har lite vett och stannar då iaf ;)

Mockat hela stallet och fixat med mat osv så jag är nöjd med mig själv idag!

Bild på min fyra-åring som jag inte ridit på länge nu! Var dags :)

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0