städastäda

Känner att jag blivit hemmafru.. Nästan så va..
Ne men jag och Julle har köksvecka så har nyss städat igenom hela köket riktigt ordentligt. Och att städa filter i diskmaskinen var nog bland det äckligaste jag gjort!
Ca 20 tjejer i samma hus är inte frächt någonstans!
Men nu är det riktigt fint. Man kan nästan spegla sig i alla ytor till och med!

Har förövrigt vart hemma idag då jag inte kunde prata eller svälja imorse.
Har inte ridit heller, Viktoria red Zeb iaf.
Så vad har jag gjort?!
Sovit, mockat, ätit och städat. Kul liv. 

Nu ska vi sätta på en film som vi jobbar med i skolan, riktigt dålig är den, men måste ses..

Hittade en liten rolig bild på Julles blogg (som förövrigt är en utav de bästa bloggarna jag vet!)
Dem tre blondinerna med mittbena i superduperkvalitée.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0