Speedad!!!

Jag är just nu JÄTTE pigg!!! var på flyinge idag och red Candid, ganska svår riden då det är många olika ryttare som alla rider olika på honom och han kräver sin ryttare. Det gick bättre än jag trodde! fick ett rejält gympa pass om inte annat ;) sen full fart mot stallet, har dumpat min moppe den senaste tiden och gått till stallet varje dag. Kände mig riktigt nöjd med min egna stjärna idag! blev framridning och lite jobb på Täckta bannan sen dressyr arbete i Craaford :)

Ska hoppa in i duschen nu sen blir det att plugga som bara den till rättkunskapen imorgon! Packat alla Catatonias grejer idag för hon ska åka hem iomorgon och jag på fredag :D ska bli jätte shönt att komma hem!!

Sommar bild på min lilla katt som kattunge!! <3


/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0