slask och blask

Just nu sitter, eller rättare sagt ligger jag i skolan. Vi har fysik men jag läser inte den kursen alltså befinner jag mig längst bak halvt liggande på en stol och ett fönster och kollar bloggar! 
Detta är sista lektionen sen får vi alltså ett välbehövt lov. Riktigt nice och det inleds med staden i Lund för att se om jag kan hitta mig massa kläder.

Lite tråkigare just nu är ju vädret.. Slask, regn, blixthalt och grått. Kuuuuuvl!

Förövrigt har vi haft idrottsprov, får hoppas det gick bra så jag får det betyg jag vill ha.
Det där med beytg är en hysteri för sig, först ska man ha bra betyg för att komma in på det gymnasium man vill, när man sedan går på gymnasiet spelar tidigare betyg ingen roll utan nu måste du kämpa med nya betyg för att kunna komma in på högskola, väl där får du börja om igen. Ne lite överskattat känns det.

Något annat kul är väl att jag drog sönder mina byxor idag i morgonhysterin, gör mig dock inte så mycket. Synd att det va mina nya byxor bara..



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0