Packa på


Håller på att packa förfullt. Jag hatar att packa, jag vill kunna välja på alla kläder och inte bara lite..
Har fått låna en större väska utav Julle så det ska nog gå iaf!

Åker somsagt imorgon runt 2-3 till Susanne som äger Annie och sover där, sedan kör hon mig till Rytteriet på onsdag morgon. 
Ska hjälpa Susanne med hennes hästar lite imorgon, ska löshoppa mina favoriter, Chuck och Duffy. Duffy är Annies dotter e: Caressini L och Chuck eller Chuckberry som han heter är son till Cyklon och Chackakan (Susannes gamla tävlingshäst som gick 150).
Ska även frisera och fixa dem små pluttarna.

En reklamfilm med Susanne för alla som inte sett den. Hon är den söta förvirrade tysta tjejen brevid den långa killen!


/Emma

Kommentarer
Postat av: Kristina Warg

Kul att du läser min blogg! Vi kanske ses på SM:et?:)

2012-03-02 • 00:18:23
URL: http://kristinawarg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0