Nemen tjenare Göteborg

Ligger nu i sängen på hotellet och ska strax sova. Kom till Rytteriet vid 9 imorse, packade lite till och åkte sedan mot Göteborg. Har packat upp det mesta idag och byggt hela montern, från klockan två till halv nio höll vi på. Men fint blir det och mycket ska säljas!

Dem jag jobbar med är också supertrevliga!

Imorgon blir det upp lite innan sex för att fixa allt, käka och sedan gå mot mässan. Kommer tillbringa timmarna mella sju till tio där på ett ungefär.

Juste! Vi satt och åt på en restaurang nyss, så kom det in en random kille och pratar i telefon. Jag blev jätte chokad att han inte pratade skånska, sedan kom jag på att jag faktiskt inte är i skåne längre! Smart Emma!


Visst har vi en fin monter!


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0