lunchdags

Jag har krypit ner i sängen igen efter en iskall förmiddag, i hopp om att få lite skolarbete gjort.
Var uppe tidigt då jag hade morgonen i stallet. Var effektiv och släppte ut, fodrade, mockade mina, fyllde på alla hinkar och gjorde kraft på 40 min. Det brukar ta en timma om jag inte gör vatten och kraft. Skumt!

Har även löshoppat våra kära unghästar idag, och den bästa var helt klart Flyinge Ruccola (Rut) som har dressyrstammen Rousseau-Royal Highness.
Kollade även på Kyra K träningar under lunchen som blev väldigt lång.

Det är väl vad jag hunnit med idag, tänkte somsagt göra min svenska uppgift nu så jag kan rida sen, tanken är att Annie ska trimmas och Zeb longeras. Sen får vi se när vi slutar eftersom vi har eftermiddags stalltjänst..
Ska även rida i skolan, dressyr arbete är det ända jag vet.

Och nu börjar jag svamla igen för att slippa plugga, lika bra att sätta igång!

Flyinge under lite varmare tider!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0