It´s Friday

Amanda ligger i sängen och sover medans jag faktiskt tagit tag i att städa lite, egentligen gillar jag inte alls att ha stökigt. Men är inte så pass organiserad att jag lyckas ha det städat jämt..

Ska strax bege mig till stallet för att rida, och ikväll blir det bio med halva internatet + susanne.
Det är såhär att Susanne, Annies ägare, jobbar sin sista dag på internatet idag vilket är riktigtriktigt tråkigt!
Hon har verkligen blivit en extra mamma som man kan prata med och har alltid något själv att berätta.

Eftersom det är bio ikväll innebär det hamburgare, pommes, läsk, popcorn=massa onyttigheter!
Denna veckan har verkligen inte varit bra för oss som skulle dra ner på fett och socker (vilket var ganska många faktiskt). Vi inledde ju veckan lite fint med Pizza och marängsviss för att fira Klaras 18års dag. Sen fortsatte vi igår med fika som bestod av mums-mums, tårta, bullar, kakor och läsk i massor! Sedan idag. Kan ju tänka mig att något slinker ner i helgen med..

Pratade med min kära mamma innan med, så ska beställa färgning utav mitt hår snarast då det borde gömmas i en mössa förevigt så som det ser ut nu..

Tänkte ta mig en tur ut med Zeb idag, dock är det inte lika nice väder nu som det va på denna bilden..

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0