hest

Har hållt igång ganska bra idag faktiskt!
Först var det upp och jobba med unghästarna en sista gång innan dom går på vila och vårat jobb med dom är klart!
Efter fyra duktiga tvååringar var det lunch, riktigt gott var det!
Åkte direkt till mitt stall och fixade allt till pollarna. Hem igen för att plugga(y) och samtidigt lite halvt kolla på topmodel.
Till skolan igen, denna gången för att rida. Red Amarilli för sista gången innan vi byter, gick stundtals riktigt bra. Men det är ju en lite speciell häst.
Em stalltjänst, sedan hem äta och vidare till mitt stall. Annie fick sig en vila idag och Zeb blev longerad ute och fick en promenad. Han ska vila imon sen ska han igång på riktigt igen!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fortsätta plugga. Hoppas på att lämna in minst två arbeten ikväll!

Bild från förra vintern, jag lyckas alltid hitta dom enorma vinterjackorna!


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0