Ge mig socker!

Jag har på något sätt lyckats att börja ta tag i mitt liv!
Har ännu en deal med Julia, denna handlar om att inte äta godis och sådana onyttigheter.
Har börjat gå och lägga mig tidigare och även börjat plugga.
Och vet ni vad? Allt känns mycket lättare! Är inte alls lika trött på morgonen länge och har mer motivation till att rida.

Sen har jag gett mig in på ett antal dealer! 
  • Ska tävla i dressyr på Annie (dock bara en pay and ride, men ändå)
  • För varje hel vecka i skolan utan någon frånvaro blir det fika.
  • Den fikan som endast ska bestå utav något drickbart ska vara det onyttigaste för veckan med.
  • Sen är det ju en till, men den säger vi inte här!

Träningen i tisdags gick bra! Idag blir det dags igen, kl 20.00 närmare bestämt.
Men innan dess, en hel dag i skolan! Kanonkul!


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0