friskus..

Måndagen slutade med att jag för första gången i mitt liv lyckats få nackspärr.
Vaknade på tisdagen och den va kvar, mådde sämre under dagen började hosta, känna yrsel mm. Så åkte på en förkyldning och feber med! Känns ju lagom kuvl. Nej!

Mår bra till och från, just nu sitter jag och hostar och snorar om vart annat, fräch tjej! Tänkte krypa ner i sängen med en film snart och hoppas på att jag sover tills imon. För det värsta med att vara sjuk är att man inte orkar göra något alls, så dagarna tar aldrig slut! 

Rida kan jag ju inte heller, så turen är att jag har Viktoria som ställer upp när det krisar. Hur ska jag klara mig utan henne?!

/Emma

Kommentarer
Postat av: magda-matilda björklund

Kanon fin blogg !! :-)

Kolla gärna in våran blogg, det är en nystartad hästblogg med allt möjligt. Vi tricktränar våra hästar och håller på med naturlig hästhållning :-)

2012-03-01 • 23:54:30
URL: http://naturalpony/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0