För mkt mat= trött tjej..

Jag var så taggad inför igår kväll, men blev ganska mycket mat för min del så jag blev riktigt trött! men hade trevligt iaf :) Ja, Matilda, Julia och Josefin åkte till Simon där också Nicklas och Emil var. sen drog vi vidare till Jonte och var där lite men det var inte bara jag som var trött så vi gick hem ganska tidigt :)


Ska göra färdigt svenskan nu som ska vara inne 23:55 i kväll! kom nyss ut i duschen, innan det skickade jag in ett annat arbete....är skoltrött så det blir bra med lov snart! Catatonia åker hem redan på torsdag och jag tar tåget på fredag! ska på mentalträning på fre kväll. På lördagen sen tänkte jag åka skidor och på kvällen dra till Göteborg för att på söndagen titta på Alexandras lilla syster i semifinalen till GP-ponny!! tyckte att dom behöver lite lugnare nerver för sist var alla väldigt nervösa! Hon ligger bland topp 5 så det ska nog gå vägen ända fram till Gbg Horse Show! :)

bjuder på en väldigt vacker bild...



/Amanda

Kommentarer
Postat av: Julie

Hej!



Jag är väldigt inne på att söka HG till hösten men jag undrar, ni har ju flyttat långt för att gå på Flyinge och hur är det när man har med sig egen/egna hästar? Vet att man inte får ha dem uppstallade på själva gården men är det inte jobbigt att inte kunna åka iväg mm. med hästen? Eller finns det så gott om träningar/tävlingar på nära håll? Och hur ofta är era föräldrar och hälsar på er? Och hur många poäng behöver man ha på ett ungefär för att komma in?



Tack för svar! Hälsningar Julie :)

2012-02-13 • 21:16:04
URL: http://hastfjollor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0