Another day

Ligger i min säng just nu som jag gjort mestadels den senaste 15 timmarna, ne jag ljög lite nu. Har varit uppe, pratat och ätit lite med. Ska gå ner och ta mig lite flingor för att sedan bege mig mot stallet vilket inte är supermotiverande då det är snö ute. Snö och plus grader vilket ger styltor, vilket suger!

Hela dagen igår gick fort! Sov länge, tog mig till stallet, red och fixade allt. Sen hade våran brunn i stallet frusit så jag Eva och Alle stog och hackade i fruset bajs som hindrade vattnet från att rinna ut, inte det mysigaste jag gjort iaf..
Sen på kvällen blev det lungt med film och härliga människor.

Sommar, sol, hemma, pappa, jag och Freja. Hade ju inte suttit helt fel om det var såhär det såg ut nu istället..

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0