Äkta HG

Nu har jag äntligen blivit en äkta HG elev!! Åt upp en hel pizza och efterrätt efter det + att jag köpte och åt min första Ben & Jerry glass! ser det som en posetiv sak för då har jag en till anledning att röra på mig vilket jag älskar!! vill bara det ska bli sommar nu så man kan ut och springa, spela fotboll, sola, bada osv.

Tänkte duscha nyss med Emma hoppa in före mig och sa att jag kunde blogga istället ;) borde plugga till rättkunskaps provet som ägerrum imorgon men tar en dusch först! sen ska jag belöna mig med ett avsnitt av Paradise hotele Norge! Har ju sovmorgon imon så får bli en sen kväll i kväll ;)

Hade jätte trevligt när jag och Alex va hemma i helgen!! badade tunna (44 grader!!) sen grillade vi och hade det mysigt! värme grejen gick sönder dock så det var ganska kallt när vi skulle gå och lägga oss! jag och alex låg båda med tjocka kläder tätt in till varandra med dubla täcken och det var inte för varmt kan jag säga! körde en hel del när jag var hemma också, börjar få koll på det hela nu :)



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0