1, 2, 3.

Sitter i köket nu, har ätit och kollat på big brother! Ganska kul att se patetiska människor faktiskt. Men vem tackar nej till en halv miljon?!

Ska dra mig till stallet snart för annars lär jag somna. Har varit och mockat, fixat Zebs lösa sko, lunchat och ridit Zeb innan idag. Så ska rida Annie, ta in och göra 511 höpåsar (nu tog jag i, men jag ska göra massor!).
Zeb va riktigt pigg nu då han har fått stå massa.. så han blev rädd för en tupp när jag skrittade fram, stegrade, backade, gjorde luftsprång och skenade hem. Jag hade inget att säga till om för tog jag i tyglen bara krökte han ihop sig och sprang ännu fortare, knäpp häst (och ja Julle, detta monster ska du upp på)!
Annars gick han väldigt bra idag faktiskt, red inte så länge dock.

Dags att dra, ska hem och packa klart allt sen och avsluta dagen med stallet igen för att natta hästarna:)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0