time for school

Är klar för skolan nu, ska ta bussen om ca 30 min. Var riktigt skönt med en sovmorgon idag faktiskt! Men sov bara till nio. Ska iallafall in nu för lite skolgång, har varit ledig på morgonen.

Igår hade vi HSE(Häst Skötar Examen) på test, eller vi började med det skriftligt i måndags och fortsatte igår med longering, häst vid hand, lindning, knoppning och ridning. Blev ganska stolt över mig själv då jag hann knoppa på bara ca 10 min, och dem blev snygga :)
Blev godkänd på häst vid hand, lindning, knoppning och ridning iallafall, longeringen har vi inte fått reda på ännu.

Blev en liten jogging runda med Annie igår med, Zeb som haft sin tre dagars vila nu ska ridag idag, riktigt kul!
Annars händer inget oväntat. Imorgon är det fredag, mina päron kommer och vi ska till Susanne för hjälpa henne flytta det sista. Sedan tävling på lördag med vit brunstig hest! 

Nu ska jag faktiskt städa lite innan jag beger mig mot bussen..
..i regnet.

Söt ponin ♥

/Emma

Kommentarer
Postat av: Amanda & Hanna

Jättefin blogg!

Hoppas du haft en bra dag!

Kramis :)

2012-04-27 • 19:16:06
URL: http://mandaochhannaa.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV din länk ledde mig bara till förstasidan så jag vet inte vilka du menar.



Fin header du har!

2012-05-09 • 12:02:20
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0