no matter what they tell us, no matter what they teach us. Life is ours and we live it our own way!

Har landat i Flyinge igen, eller rättare sagt kom jag hit ner i lördags. Och sedan dess har jag kört massa bil, ridit mina hästar, hälsat på hos Susanne, visat Zeb och pluggat lite samt kollat massa film som alltid här!
Idag har jag släppt ut alla hästarna och fixat stallet så ska bara rida sedan i em, men det kanske kommer en och kollar på Zeb idag så vet inte hur det blir.

Har iallafall haft det skönt hemma och tagit dagarna lite som dom kom, träffat härliga människor som jag inte träffat på förlänge! Gått på stan endel och bara varit. Men nu är man som sagt tillbaka och livet börjar igen..
Är inte ett dugg sugen på skola imon, men vem är någonsin sugen på skola? Inte jag iallafall.

Nu ska jag sätta mig och svara på massa mejl och göra en skoluppgift som måste in.. Love my life!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0