Lyckad tävling

Nu är jag hemma påmin lilla ö igen. Kom hem sent igår kväll då jag red hos Susanne, åt mat och hälsade på hos mormor på vägen. Kändes faktiskt lite konstigt igår att vara hemma, det va ju så himla länge sedan nu!

Men jag kan vara nöjd med helgen iallafall! 
Tre starter, två nollor med plac och en med ett skit pet för att jag höll för mycket.
Kom 6a i 110 och 4a i 115 :)
Jag red bra och hästen var med mig. Så jag är nöjd! Speciellt med tanke på hur det gått innan.
Vi var ju i helsingborg och tumme upp på den anläggningen! Det va bra ordnat, stora bra banor och välplanerat.
Dock startade jag väldigt sent på lördagen, vid ca 10 på kvällen. Söndagen var tidigare, min första start var runt 5-6 tror jag.

Har även ridit hos Susanne lite och så Annie såklart.
Har fixat vad jag ska göra i sommar med troligtvis! Och det verkar bra, jag får stanna kvar i mitt älskade Skåne!

Nu ska jag hoppa in i duschen för snart kommer en saknad Rebecca och senare ska vi in till stan och jag ska på körskola i 3,5timma...

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0