hejhej hallåå

Nu har vi legat på latsidan med bloggen igen, mycket har hänt som vanligt.
Jag är just nu riktigt kär i båda mina hästar som för tillfället är riktigt fina! Har även insett vilken extrem hästnörd jag blivit när jag kollar igenom loggen på fb och ser att iprincip allt är hästrelaterat.. Men jag gillar det så!

Längtan efter sommarlovet har nog aldrig varit större, vill bara gå ut nu och åka härifrån ett tag. 
Sommaren är planerad som så att jag ska först på praktiken hos Katarina Torstensson dem tre sista veckorna i skolan. Åker sedan hem och njuter av ledighet med hästarna i typ en vecka, sedan rullar jag ner mot skåne igen för att bo hos Susanne och rida hennes fina hästar i sommar. 

Susanne håller förövrigt på att flytta nu från sin gård i Blentarp till en villa i Vollsjö. Alltså kommer hästarna stå på en gård ca 5 min därifrån hos en tjej som heter Jenny och har själv massa fina hästar. 
Känner på mig att det kommer bli en rolig och lärorik sommar med mycket utav det jag gillar bäst!

Juste! Zeb är ju fortfarande ute på annons, och det börjar kännas lite jobbigt nu när han går så bra. Men man ska ju sluta när det går som bäst.. Fast går det verkligen som bäst nu? Kan det inte gå bättre? Vi får väl se, just nu vill jag bara behålla han!


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0