Fredag den trettonde!

Kan säga att det märks vilken dag det är idag..
Började dagen med att vakna upp med migrän, lindrig som tur va men ändå inte skoj.
Sedan i stallet när jag skulle ta in Carros häst Advance (som jag tar hand om i helgen) så började hon dumma sig, försökte slita sig flera gånger, sprang förbi mig, ville inte gå och stegrade mot mig. Men kom in tillslut iaf.
Gav mig ut och red Zeb, han va rädd för allt och dummade sig massor, inte alls likt han och va så rädd.. Så jag beslöt mig för att inte rida mer, Annie hade trotts allt inte vilat på hela veckan. 
Kom hem och ställde mig i duchen som promt envisades med att bara ha iskallt och skollhett, kul!

Ne nu ska jag sätta mig i soffan med en sorbe resten av kvällen och sedan åka och natta hästarna!
Tur att jag stannar hemma ikväll! 


/Emma

Kommentarer
Postat av: Bella & Malin

Hejsan!

fin blogg!

vill ni göra bloglovin byten? :)

kommentera detta inlägg då!



http://jumpinghorses.blogg.se/2012/april/bloglovinbytare.html#comment



kram!

2012-04-21 • 13:17:27
URL: http://jumpinghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0