Tävling idag igen!

Idag tävlade jag på lille Parry! ;) det gick inte llas bra i första klassen fick ett stopp och en rivning :S när jag hade kommit över andra hindret i andra klassen så gick det super men innan det så la jag han helt fel på första, sen la jag han lika fel på andra och slutade rida totalt så han stannade. då vaknade jag till och avslutade det JÄTTE bra! :D nöjd med helgen ändå får jag säga! vi filmade inte tyvärr för mobilen var full med andra bilder :P

Måste till stallet och mocka nu, sen ska jag försöka titta lite på tävlingarna om jag hinner. mamma åker snart hem till Ullared. ska ta och gå och lägga mig ganska tidigt tror jag! ;)

Harry och jag hemma i min padock! :)

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0