Stormen Berit!

Det blåser ganska mycket här nere i Skåne så vi har inte haft internet på hela dagen men nu är det tillbaka! har inte ridit idag p.g.a. vädret, Tänkte först att jag skulle stanna till den 21 men tar ledigt dom sista 3 dagarna så jag kommer hem redan den 16 :D ska bli skönt att komma hem! sätter igång hästarna när jag kommer hem så dom får inte lång vila men det har dom båda fått nu på sommaren och lite in på hösten.

Vi har ett stort engelska prov tills på tisdag så resten av kvällen ska jag, Eva och Matilda sitta och plugga till de! ska äta, duscha och nattfodra också om jag inte blåser iväg ;) ska ha morgon i mitt stall imorgon och lunch på flyinge, rida Catatonia på lektionen. Ska hoppa lite hinder då, men har inga stora förväntningar på att få hoppa lite högre men man kan ju alltid hoppas!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0