Sengångare...

Var ju på tävling idag, första klassen gick ganska bra. Hon va jätte fin men jag kunde ha ridit lite bättre ;) vi kom 5:a bland ca 50 starter, i klass två så gick det jätte bra! hon peta sista men en super fin runda :D

Vi beräknade att min första klass skulle starta kl 11, men den starta vid 14...det var två klasser före mig och det var två clear rounder med 33 starter i ena och 68 i andra det ska inte ta 5 timmar! :O När dom harvade så gick man ifatt fyrhjulingen :P

Kom hem vid 18 tiden, så red jag Harry och fixade till han lite inför imorgon så jag har inte hunnit blogga någonting idag och oturligt nog inte Emma heller. Mamma glömde filmkameran i Ullared men hon filmade med min mobil så film kommer! Fick även övningsköra idag när jag, Matilda och min mamma åkte till s sandby för att handla, JAG ÄR GRYM!!! :D

Catatonia idag! :D (Säger som Emma, ni får vrida lite på huvudet ;))


/Amand
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0