Lång hästig dag.

Var ju på tävlingarna i morse, sen hem och fixa lite. Vidare till mitt stall, hästarna skulle ju vila för behandligen så fixade lite annat tvättade alla benskydd ordentligt tex. och sen mocka, fixa mat och allt man gör varje dag.

Efter det ringde Susanne så jag hoppade på cyklen och stack till stallarna för att fixa Dessie(Annies syster) till hennes sista start, gick även ut en runda med Susannes hundar.
Gjorde klart Dessie och gick upp till tävlingen med henne, hjälpte Jörgen med henne på framhoppningen och allt annat. Men hon var aldeles för trött i huvudet för att orka hela banan så det tog slut ganska fort. Det är ändå väldigt nyttigt för dom att komma ut på lite större tävligar. Det var ju trots allt första gången hon stog i uppstallning bla.

Kom hem runt 7 då jag va riktigt hungrig så jag och Amanda gjorde tacos och åt ihjäl oss nästan. Sen satt vi och pratade om allt och inget och nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i soffan med en bra film!

Nu får alla vrida på huvudet för mina awesomiga mobil bilder..
Denna fina medaljongen har Dessie på sin brösta.

Dessie i stallet

ochså Dessie in action

/Emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0