Jullåtar!


Puss


God morgon!
Hade morgon i mitt stall så dagen började i stallet, sen vidare till Flyinge och förbereda inför Flyingedagarna! Eller det gjorde jag i alla fall...jag satt nere i datarummet och när jag kom upp satt alla och sjöng till jullåtar :P haha, älskar min klass!  fick en lite tidigare lunch och nu har vi lång rast :) ska rida Catatonia på hopplektionen idag, det blir sista gången jag rider henne innan hon ställs av på vila. Viktoria (våran medryttare) ska jogga henne lite imorgon så hon får varva ner.

Idag är här strålande solsken! lite skillnad från igår när det blåste som bara den! Nu ska jag sticka till stallet och mocka och rida, sen blir det till att plugga engelska tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0