Biologi

Har biologi nu, hade Svenska nyss och höll ett tal om dialekter. Gick helt ok faktiskt förutom att min röst svek mig en gång. Har riktigt ont i halsen och kunde knappt prata imorse, kul! nej!

Har denna lektionen till 11 sen Fysik sen äntligen helg. Jag börjar min helg med att gå en liten sväng till körskolan.
Hem och rida båda, har även hand om Maddes hästar nu. Två 3-åringar som jag håller på att rida in just nu, och ägaren Madde ska till New York i 10 dagar så så har jag hand om dom. 
Det är ett sto som heter Me-Rakel som jag inte kan stammen på och en valack som heter Jawisst e:Highlight.
Ska försöka hinna med att rida dom lite i helgen med :)



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0