Töntig häst och ryttare..

Red Annie innan, red lågintensiv konditionsträning på hårt underlag (vad invecklad jag blev helt plötsligt) till sandtaget. Jag red en lite kortare väg dit och då måste man rida över ett dike med en "bro" som består utav utfyllnad med jord typ. Men tror ni min häst vågar gå över där?! Klart inte, utan hon ska börja bitcha sig och det tog 20 min innan jag tröttnade och hoppade av. Då var det såklart inga problem..
Sen påvägen hem var det nästan lika läskigt men då gick vi över den typ 10 gånger så tillslut kunde vi skritta över och göra en halt tillockmed. 

När vi red hem hade det hunnit bli mörkt, vi skrittade förbi ett hus och det kommer en hund och hoppar upp på staketet och skäller som en idiot. Jag blir asrädd och börjar skrika så ägaren kommer ut och undrar vad som hänt..
Hehe Annie stog helt still och jag sitter på och skriker? Moget Emma! höhö.


Nu ska jag hoppa in i duschen sedan bär det av mot Eslöv med Karin, Matilda och kanske Alex och Julia!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0