tidig morgon

Gick upp halv 8 idag och åkte för att släppa ut alla hestarna. Fast det är ju bara 7stycken nu så tar typ en halvtimma. Passade på att fixa i stallet, mockade ut lite av zebs bedd med, längtar inte tills hela ska ut..
Gjorde rent och fint i krubbor, hinkar och allt och sopade golvet ordentligt överallt!

Nu är jag hemma och tvättar förfullt!
En maskin är klar och minst 5 kvar.. men hinner ju inte allt idag.
Borde se till att tvätta varje vecka så det inte blir så mkt sen, men man bara skjuter ju upp det..

Det var lite ensamt att somna igår även om jag först somnade på soffan så var det tomt att komma upp sen.
Men om på onsdag åker jag hem! Har totalt varit hemma ca 5-6 dagar denna terminen så ska bli ganska skönt!
Det har även byggts lite hemma medans jag varit här så ska bli kul att se hur det ser ut nu!

Förrförra vintern ute i snön hemma på en söt liten påni.


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0