Ont om tid!

När jag inte har hästarna här trodde jag att jag skulle ha tid över men har fullt upp! speciellt dom sista dagarna här. Idag måste jag packa färdigt, har bara lite kvar som jag tvättade igår. Jag ska plugga till biologin imorgon..kanske åker och handlar men känns onödigt att slösa pengar på det om jag ändå ska hem imorgon. Måste städa oxå, började att plocka upp mina kläder igår iaf, sen ska det damsugas, våttorkas, dammas av och rensa avloppet...Röjde ut hela garderoben igår så nu är den fin!

Åker som sagt var hem imorgon, det ska bli jätte skönt!! visst är det kul här och så men jag har inte varit hemma sen förra lovet vi hade vilket va för 6 veckor sedan. Mamma fick för sig att vi skulle fira min födelse dag på lördag sen ska jag träffa kompisar på lördag förmiddag och på söndag!




/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0