Jobbat!

Jag har jobbat fram tills nu ungefär. Jobbar lite hos mina kusiner när dom behöver det :) Dom har ett stall med ca 20 hästar, nästan bara unghästar och några ponnyer till Emelies ridskola :) dom föder upp hopphästar och rider in/till andras hästar samt tävlar andras hästar också. Emelie & Olivia brukar visa en del hästar på breeders och Falsterbo, i år hade dom med sig 6 stycken till breeders varav 2 var deras egna.

Dom har haft en mycket stor del i mitt intresse för hästar, Emelie som är en otroligt duktig tränare och Olivia som rider grymt bra! Båda har hjälpt mig med hästarna och jag har lärt mig jätte mycket av dom! Har även köpt världens bästa häst av dom, Catatonia ;)

Besök gärna deras hemsida!

http://www.oliviaoemelie.se

Nu ska jag ut och hugga gran med Alida och pappa!

Olivia & Emelie!


/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0