How I met your mother

Julia och jag sitter nu i soffan, färdiga med redovisningarna imon och hyffsat nöjda igen.
Alla sover så det är ganska dött..

Kan sammanfatta min helg lite.
  • Gick upp aldeles försent på lördagen och kom till stallet ännu mer sent
  • Klippte Annie, red Zeb, och fixade mat till 4 hästar och mockade till två. (Vic hjälpte mig mycket med hästarna) på 2,5 timme
  • Fixade mig fort och satt sedan på tåget i 3 timmar till simrishamn.
  • Hade en kul kväll dock somnade vissa lite tidigt..
  • Söndagen började med massor av frukost
  • Sedan jul show på österlens ridklubb
  • Vidare till Flyinge och äta kebabpizza
  • Kom till stallet vid 6 och fixade allt till 4 hästar och red båda mina.
  • Hemma igen vid 9 och duscha och fixa
  • Plugga och äta pepparkakor
  • & nu tvsoffan tills jag somnar!
Ganska kul helg alltså!

En övertaggad söt chey igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0