Home sweet home!

Nu är jag äntligen hemma. Åkte från skåne vid ett och va hemma vid 5. Sen packade jag upp endel och red Annie, behövdes kan jag ju säga då hon var super pigg.
Träffade lite folk hemma med som man inte sett på länge, alltid lika kul!

Hade ett bra samtal i bilen hem med som får mig att bli ännu mer motiverad och verkligen nå mina mål!
Man behöver sådana prat ibland med personer som man ändå inte pratar så mycket med. För då vet man att det inte är bara för att vara snäll dom säger det.

Skulle egentligen iväg ikväll men är aldeles förtrött och ska upp och släppa ut pollarna och fixa allt imonbitti:)

En gammal bild på en fjortis Emma i vårat badrum..
Pinsam chey detdära..

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0