Flyinges lucia

Det var ettorna som höll i lucian i år, dom var grymma! i vanliga fall brukar vi sitta uppe i resturangen men i år var vi i stora ridhuset och dom gick på banan. Lucian fick skjuts av Marie Kahrle och Justin! Alla sjöng jätte fint!! Viktoria frågade om jag ville va med med Harry som rudolf, men han är ju hemma annars hade han blivit gullig i röd nos och horn! ;)

Bild på Marie & Justin


Nu ska vi snart till skolan, jag tar min moppe så jag kan åka lite senare :) Börjar med engelska sen fysik och sist svenska där vi ska kolla film! tror jag ska åka till malmö eler bara stanna kvar i lund och se om jag hittar några julklappar. Ikväll bllir det plugg, vi har biologi prov på fredag eller om det var torsdag? aja får ta reda på det ;)

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0