Flyingedagarna!!



Idag är det dags för Flyingedagarna! jag ska stå i stallet och visa ett bildspel på våra hästar och servera glögg till besökarna. Tur min Flyinge jacka är ny tvättad ;) ska va där vid ca halv tolv och fixa bildspelet sen ska jag va med i ett senare pass vid tre tiden. Hoppas ni är här och kollar!

Imorgon kommer min mamma hit och kollar för det är en show imorgon också, jag ska inte hjälpa till då utan gör det idag så ska jag bara kolla imorgon! När hon åker hem följer även mina hästar med, så nu ska jag inte ha någon häst överhuvudtaget i två hela veckor :( men blir lite skönt också för nu börjar  bli mörkt snabbt och så har vi ganska mycket i skolan. Har inte köpt några julklappar än heller!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0