Flyingedagarna!!!!!!!!

Jag och emma Har varit och hjälp till i stallarna, Emma visade knoppning och jag hade hand om ett bildspel och
svarade på frågor om hästarna. Kom inte så jätte mycket folk för ovädret men men :)

Emma som knoppar Guliano!



Johanna (går i trean) fixar iordning Elektra för uppvissningen av gymnasiet!



Mamma & Jennifer kom och kollade, min lilla syster och hennes kopis var också här :)





Fredrik Persson (våran körlärare) på fyrspann med sin lilla dotter på sex år som körde helt själv en liten shettis





Olof har så långa ben att han kunde jogga runt



Kungen Bo Jenå!



Kamp mellan Sverige & Danmark! Sverige vann förstoss! Alexandra som står bak i vagnen till vänster står i vårat stall :)



Storkarna fick ha lite kul med skidor oxå!



Sen kom en annan stork in efter häst! hade lite svårare att hålla balansen ;)





Ettorna gjorde ett jätte bra jobb som storkar!



Även jag & Emma va med lite! va med på bild när vi körde :)



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0