Bra och dålig dag.

Igår va både en bra och dålig dag. Vi hade slappa lektioner och betygsnack, är hyffsat nöjd över mitt betyg i ridning & körning, ska satsa på toppen och är inte långt ifrån.
Red min favorit, söta Karmenco i skolan och det gick ganska bra, mina gick super, fick reda på en bra sak och hann med allt jag skulle.

Men det dåliga var att vi fick reda på att en utav våra skolhästar ska tas bort i veckan och Karmenco som varit skadad mycket innan har sin sista chans nu och han kändes sämre idag när jag red än han va förra veckan..
Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.
Finaste killen! Bild lånad utav Karin
http://blup.se/sv-SE/horses/102088-karmenco-swb
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0