Bästis!

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, men jag och mamma stack ner till gekås en snabbis eller det var meningen iaf ;) Vi var där ganska länge och handlade för ganska mycket..När jag kom hem hade Linnéa kommit!! blev glad när jag fick se hennes super snygga nya bil stå på gården! Vi bytte julklappar, sen satt vi och spelade Wii och snackade resten av efter middagen :)

 

När hon åkte hem gick jag och Alida ut i stallet och mockade, tog in alla hästar. Sen red vi i paddocken :) Alida red Harry lite och jag Pedro, han tyckte nog jag va lite jobbig för han går ju mest på ridskolan och alida ställer inte så höga krav på han. När jag hoppade upp på Harry sedan så va han jätte pigg, han bockade med mig :O har han aldrig gjort innan haha.


Har precis hoppat ut ut duschen och ska snart gå ner och hjälpa mamma med tacosen som vi ska käka ikväll!


Linnéa bästa Karlsson! <3



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0