Vem är det som gillar att göra mitt liv till ett helvete?!?

Nu har mina nycklar blivit borta också, visst det kan vara så att jag har slarvat med dom men som alltid så la jag dom i hjälmen som jag la på golvet. Tror inte ens JAG skulle kunna slarva bort en hjälm, speciellt inte en GPA! tror inte heller det var jag som gick i sömnen och klippte i Charlottas fina klänning jag fick låna och stoppade in banden längst in i bokhyllan o.s.v.. Det är mycket som har hänt under det senaste halv året...alldeles för lite bra saker tycker jag ;) Men jag är inte bitter!!


Min häst är iaf övertaggad!! tränade idag och kan säga att det var väldigt svårt att bara hoppa två hinder på raken för att hon var så laddad. men fin var hon, så det ska nog gå riktigt bra på lördag hoppas jag! Så skönt att vara ledig imorgon (mindre skönt med utvecklingssamtal...)

 

Det blev premiär både för mitt pannband & magplatta idag!



/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0