Växthuset

Kom ganska nyss tillbaka till lektionen från växthuset där jag gjort klart min dyslexi utredning. 
Tydligen har jag kommit på riktigt klipska saker för att dölja det, men jag faller hårt på stavningen.
Nu sitter jag och kollar på storebror avsnittet från igår. Ganska kul.

Har prov senare idag och ikväll ska den vita få hoppträna.
Träningen i tisdags gick super! Zeb va fin och pigg, nöjd tjej! Så får hoppas det går lika bra idag!

Något mer som har hänt va att jag flög av igår i skolan höhö. Vi hoppade och jag hade en pigg liten sak som älskar att hoppa. Kommer lite stort kommer lite ur balans, hästen lägger i världens bocksprång och kastar sig åt sidan direkt i landningen, och Emma trillar på rumpan. Men det gick bra och efter det gick det riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0