Skåne kompenserar

Som jag sa har det varit jätta bra väder senaste dagarna och inte blåst alls! Det skulle såklart skåne kompensera med igår och drog till med en härlig storm!
Jag va lite effektiv och red på lunchen samtidigt som hovslagaren var där. Så det ända jag hade att göra när vi slutade var att ta in och göra höpåsar. Jag tänkte nämligen vara så duktig och plugga igår kväll. Tror ni jag gjorde det? Nej jag fastnade med att baka kladdkaka, prata massor med Susanne, sveriges mästerkock och High school musical. Bra Emma!
Men jag kan också kompensera så har gjort klart ett arbete i engelskan nu, känns riktigt skönt faktiskt! Nu har jag bara fyra uppgifter att göra över lovet..

Nu tror alla att jag är en seg människa(som iof delvis stämmer) som inte pluggar, men egentligen är det bara en utav upgifterna jag ligger efter med! (kände mig lite tvungen att säga det)

Mitt ben lever lite mer nu men gör fortfarande ont som bara den! 
Hästarna lever med och Zeb hat börjat gå riktigt bra nu! Annie blir man ju lycklig av att bara kolla på, och hela mina dagar går åt till att längta till ridningen på em.(NÖRD!)

Jahapp dags för nästa lektion nu, Svenska!


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0