sista gången på ett tag

Nu har vi sista lektionen innan lovet, alltså sista lektionen på mer än en vecka!
Jag ska som sagt hem! Åker på måndag då jag ska tävla lördag och söndag i Helsingborg med Zeb. 
Sedan stannar jag hemma tills fredag eller lördag, beror på hur tågen går.
Mina päron kommer ner idag så ska vi fixa lite, jag ska rida Zeb bara för Viktoria tar Annie idag. 

Ska även försöka hinna åka till Susanne i helgen och rida Dessie och Dave, Dave är Annies son som Susanne sålde men nu är hemma igen för att tävlas utav Jörgen. 

Vad finns mer att säga? Jag är grymt taggad för att få komma hem igen och träffa alla, samt för att tävla i helgen!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0