Sarturday morning

Har precis hoppat i ridbyxorna för första gången på alldeles för länge!
Har käkat frukost med mina söta föräldrar som anlände till skåne igår. Ska dra mig vidare till Sjöbo och Blentarp strax för att rida Dessie! Ska bli riktigt kul då jag vet att hon är en väldigt speciell häst. 
Ikväll ska även Zeb ridas då vi ska ut och tävla imon.
Behöver jag efter denna text säga att jag mår bättre nu? Det gör jag iallafall, gick mestadels över igår, tog ju bara en vecka eller så.. Men nu är jag back on track!

Ska även ut och äta ikväll, och det är dagens planer. Plus att vi ska köpa massa mat och nödvändigheter till hästarna.

Jag längtar sjukt mycket till sommaren nu föresten, men det lär jag ju inte vara ensam om?
Men vädret idag kan man ju inte klaga på, sol, klarblå himmel, plus grader och vindstilla!


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0